ADEX 2024 – Azərbaycanın DEFTECH şirkəti özünün F-1500/F-5000 döyüş sursatları ilə silahlanmış DT-001/DT-101 PUA-nı təqdim edir
ADEX 2024 sərgisində Azərbaycanın DEFTECH şirkəti statik ekspozisiyada özünün DT tipli kəşfiyyat və zərbə pilotsuz uçuş aparatını (PUA) təqdim edib. Geniş çeşidli tapşırıqların yerinə yetirilməsi üçün nəzərdə tutulan sistemə tandem qanadlı iki pilotsuz uçuş aparatı (PUA), DT-001 və DT-101, həmçinin F-1500 və F-5000E sursatları daxildir.
EDR On-Line şirkətinin stendində izah edildiyi kimi, İHA DT-001 təyyarə kimi qalxır və enir. Onun uçuş kütləsi missiyadan asılı olaraq 75 ilə 120 kq arasında dəyişir, maksimum faydalı yükün kütləsi 40 kq-dır. Gövdə qanadlarının uzunluğu 3,6 metr, uzunluğu isə 3,6 metrdir.
O, iki qanadlı itələyici pervaneyi işə salan starter-generatorlu 360 cc daxili yanma benzin mühərriki ilə təchiz edilmişdir; DT-001 kruiz sürəti 120-130 km/saat, hündürlüyü isə 3000 ilə 5000 metr arasındadır. Yanacaq çəni uçuş profilindən və faydalı yükdən asılı olaraq 5-10 saatlıq dözümlülüyü təmin edir.
Sonunculara optik və infraqırmızı kameralar, multispektral kameralar, LIDAR, soyudulmuş irəliyə baxan infraqırmızı sistem (FLIR), SIGINT/ELINT podları, tıxanma podları və ya siqnal relesi avadanlığı ilə birləşdirilmiş lazer təyinedici-radiometri daxil ola bilər. O, 10 Mbs-ə qədər ötürmə qabiliyyətinə malik peyk rabitə sistemi, hoppanma tezliyi UHF şifrəli məlumat ötürülməsi-yerli şəbəkə şəbəkəsinə inteqrasiyası və möhkəm anti-parazit performansına uyğun olaraq GNSS inkar edilmiş ərazidə işləmə qabiliyyəti ilə təchiz edilmişdir.
Hündürlük, sürət və uçuş dözümlülüyü dəyişməz olaraq qalır və DT-101 oxşar missiya yükünü daşımağa qadirdir, baxmayaraq ki, maksimum faydalı yük DT-001-dən aşağı olmalıdır.
Gövdə altındakı dirəklərə 40 km mənzilli iki F-1500 və ya daha böyük 20 km mənzilli F-5000E sursat quraşdırıla bilər.
Hava-səth versiyasında İHA-dan yerləşdirilməklə yanaşı, hər ikisi də yerdən-yerə versiyada təkrar istifadə edilə bilən yer qutusundan buraxıla bilər; kanistr atma sistemi haqqında heç bir təfərrüat verilmir, lakin çox güman ki, sursatın hərəkəti işə salınmazdan və aerodinamik səthlər işə salınmazdan əvvəl pnevmatik sistemin işə salınması zamanı istifadə olunur. Sursatlarda biri gövdənin ön tərəfində onun altında, digəri isə gövdənin arxa tərəfində yerləşən tandem qanad və aşağıya doğru açılan iki şaquli quyruq var.
Sursatlar iki qanadlı itələyici pervaneyi işə salan fırçasız elektrik mühərriki ilə təchiz edilmişdir.
F-1500 1,0 metr uzunluğunda və 1,1 metr qanad genişliyinə malikdir və 5 kq kütləli kanistr sistemindən və ya PUA-dan atılan yerdə əsaslı silah kimi istifadə edilə bilər; başlanğıcda onun kütləsi 5 kq-dır. Müəyyən edilməsə də, döyüş başlığının kütləsi F-1500-ün yerləşdirilmə üsulundan asılı olaraq fərqlənir; iki 1,5 kq döyüş başlığı mövcuddur, bir yaxınlıq qoruyucusu olan bir piyada əleyhinə və bir zireh əleyhinə, bunlar, ehtimal ki, quruda əməliyyatlar üçün istifadə ediləcək, havadan yerləşdirildikdə isə sursat iki fərqli növdə də təqdim edilən 3 kq döyüş başlığı daşıya bilər. , bir anti-zireh və bir termobarik. Quru variantı üçün 10-15 km məsafə elan edilib, havadan buraxılan sistem üçün bu, 40 km-ə qədər artır, konfiqurasiyadan və ətraf mühit şəraitindən asılı olaraq dözümlülük 20 ilə 40 dəqiqə arasındadır.
Onun kruiz hündürlüyü 300 ilə 3000 metr arasındadır. Kreyser sürəti 120-130 km/saat civarındadır, lakin sursat dalğıc rejimli hücumda 250 km/saat sürətə çata bilir ki, bu da şirkət mənbələrinə görə düşmən helikopterlərini və ya İHA-larını məhv etmək üçün istifadə etməyə imkan verir.
Sursatın burnunda gündüz və gecə kameraları olan optron sistem, həmçinin süni intellekt alqoritmlərinə əsaslanan hədəfləmə sistemi quraşdırılıb.
F-5000E kütləsi 16 kq, işə salma qurğusunun kütləsi 10 kq-dır. Təyyarə gövdəsinin uzunluğu 2 metr, qanadlarının uzunluğu isə 2,2 metrdir. Sursat 5 kq-lıq döyüş başlığı ilə təchiz oluna bilər, üç müxtəlif növ mövcuddur, piyada əleyhinə yaxınlıq, zirehli pirsinq və termobarik. Kruiz hündürlüyü döyüş tapşırığından asılı olaraq 300 ilə 3000 metr arasında dəyişir, kruiz sürəti 120-130 km/saat, dözümlülüyü isə 20-40 dəqiqədir.
Sursatın burnunda gecə-gündüz kameraları olan optronik sistem, həmçinin süni intellekt alqoritmləri ilə hədəf təyinetmə sistemi quraşdırılıb.
DEFTECH nümayəndəsinin sözlərinə görə, UAS seriyalı istehsala 80%-dən çox hazırdır və şirkət sınaqları sistemin elan edilmiş xüsusiyyətlərini təsdiqləyib.
Fotolar N.Noviçkovun